sobota, 12 marca 2016

71.Endless Melody


Tytuł bloga: Endless Melody
Autorka: Lovelin Shiralei
Opis opowiadania:
W pewnej bogatej, Londyńskiej dzielnicy, gdzie szarość deszczowych poranków była codziennością, a zamożni mieszkańcy zlewali się ze sobą jak mokra makulatura, znalezienie jakiejkolwiek formy rozrywki stało się rzeczą praktycznie niemożliwą. Staromodne budziki dzwoniły zawsze o tych samych porach, asfalt pachniał zawsze tą samą mieszanką benzyny z wilgocią, a żółty autobus odbierał zawsze tych samych uczniów. Już od dobrych czterech lat na ulicach nie zawitała żadna nowa twarz. Nic tylko dzień za dniem. Rok za rokiem. Większość ludzi z pewnością straciłaby w końcu rachubę i odpuściła desperackich prób zmienienia swojego losu, ale nie!... Przynajmniej ja nie. Urodziłam się osiemnastego września, tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątego dziewiątego roku i aktualnie pozostał już tylko tydzień do moich siedemnastych urodzin. Odkąd pamiętałam, całe moje życie spędziłam w Wembley Everdeen, na co skazał mnie nikt inny jak mój ukochany ojczym - Vincenty Perivale - który wraz ze swoją nową małżonką - Marianne Kingsbury - wyemigrował z wiecznie młodej Francji, by zacząć pracę w pewnej ważnej korporacji biznesowej oraz odebrać dom jego niedawno zmarłych rodziców. Nigdy nie miałam szczęścia poznać mojej matki - Kimberly Perivale, ponieważ ta zmarła zaraz po moim porodzie, ale Marianne prefekcyjnie przejęła jej rolę. Bardzo ją kochałam. Kto by pomyślał? Kochanka ojca stała się jego żoną i matką jego córki. Ciekawa historia do opowiadania przy herbacie. No cóż, od urodzenia byłam bardzo energiczną dziewczynką. Uwielbiałam spędzać czas w ogrodzie, czytać książki i bawić się z innymi dziećmi. Innymi słowy, było mnie po prostu wszędzie pełno. Z czasem jednak, ten cały czar zaczął zanikać, a ja zamykać się w sobie co raz bardziej i bardziej. Doprowadzanie do mojego aktualnego stanu, okazało się zaskakująco łatwe. Bogate życie oraz grzeczne maniery nigdy mi nie pasowały... Jeszcze tylko rok, myślałam z wzrokiem wbitym w horyzont. Jeden, krótki rok i będę mogła uciec bezpowrotnie z tej złotej klatki.
Mogą pojawić się sceny +16 oraz przekleństwa

Kategorie: Słodki Flirt OC, Szkolne, Okruchy życia, Romans, Harem, Komedia, Dramat, Fantasty, Trójkąt miłosny, Zbiór

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog miesiąca! Walc płatka śniegu.