sobota, 13 sierpnia 2016

Nowe rozdziały...


Nowe rozdziały od 28.07.2016r. do 13.08.2016r.

http://slodkiflirtoczamieleanor.blogspot.com
Tytuł bloga: Te trudne słowa...
Autor: Eleanor Halle 
- Ja...My...ona...no bo...yyy
Nagle Diana zaczęła się głośno śmiać. 
-WIEDZIAŁAM NO PO PROSTU WIEDZIAŁAM. - krzyknęła i dalej śmiejąc się w najlepsze wyszła z pokoju. 
Oboje spojrzeliśmy po sobie zdziwieni. 
Co się tu właściwie wydarzyło ?!


http://amoursusan.blogspot.com
Tytuł bloga: Szukając szczęścia
Autor: Susan Black
Razem z ciocią stawiałyśmy kieliszki na stole, gdy zabrzmiał dzwonek do drzwi. Agata niemal natychmiast zbladła i stanęła w miejscu.
- Przecież miał być dopiero za godzinę! - kobieta zaczęła panikować. Spojrzałam na zegarek. Była  19.00 - No nic. Pójdę i otworzę. - poprawiła włosy i zniknęła za rogiem. Z jednej strony jestem ciekawa tego Dimytria. Jak się poznali, jak wygląda, jaki ma charakter. Muszę go dobrze wybadać. Nie mogę pozwolić, by jakiś palant wykorzystał moją ciocię. 


http://kochaj-albo-rzuc-slodki-flirt.blogspot.com/2016/08/rozdzia-xxiv-dzien-dobry.html
Tytuł bloga: Kochaj albo rzuć...
Autor: Elena G
-Dzień dobry...- odetchnęłam głęboko- Chciałabym zgłosić przestępstwo.
-W porządku?- odezwał się, gdy odłożyłam słuchawkę.
-Nie wiem... Mam wrażenie, że źle zrobiłam, że nie powinnam mieszać się w ich rodzinne sprawy.
-Dobrze zrobiłaś.


http://mozesz-wiecej.blogspot.com
Tytuł bloga:  Nasza przeszłość nadaje kształt naszej przyszłości
Autor: I believe
 - Jestem pod wrażeniem twojej gry. Możesz to wygrać, a ja ci w tym pomogę. Pięć milionów. - oddychała powoli i spokojnie obserwując jego zachowanie, czy przypadkiem nie ma zamiaru wciągnąć ją w coś czego nie chce
- Gabriel, co o tym myślisz? - i długo nic. Słychać było jedynie szmer przesuwanego palca po blacie obok komputera
- Dobrze. - odparł żwawo – Wisi mi z dawnych lat przysługę, więc niech teraz się odpłaci.
- Jaki werdykt?
- Niech będzie. Pięć milionów.


http://slodkiflirtczarnamozaika.blogspot.com
Tytuł bloga: Nowe życie, nowa ja. 
Autor: Nejm Mjen 
-Witaj tato!- wysoki młodzieniec podszedł do swojego ojca. Przytulił go i zasiadł obok niego na ławeczce cmentarnej. Tuż za nim stała jego żona i prześliczna mała dziewczynka.
-Witajcie moje dzieci. Witaj wnusiu. Chodź do dziadka na kolanka.- starszy pan rozszerzył ramiona i po chwili na jego kolana wskoczyła drobna blondyneczka. Wtuliła się w dziadka i swoje jasnoniebieskie oczka wbiła w płonący znicz.


http://uwiezionasercem.blogspot.com
Tytuł bloga: Słodki flirt - Uwięziona sercem
Autor bloga: Daria Gravedigger
Siedziałam w ostatniej ławce z Irys ciamkającą długopis, nie wiem dlaczego ale Nataniel cały czas na mnie patrzył, a gdy nasze spojrzenia się krzyżowały to chłopak strasznie się peszył i od razu odwracał się w stronę tablicy. Nagle z głośników usłyszeliśmy głos dyrektorki "Podczas długiej przerwy odbędzie się apel".


szkolne-lisciki-slodkiflirt.blogspot.com
Tytuł bloga: Szkolne Liściki 
Autor bloga: Isia Misia 
Gdy już byłam pod szkołą przypomniał sobie o obietnicy jaką dałam złotookiemu, automatycznie szukałam wzrokiem nowej na dziedzińcu, w ogrodzie nic, pod wejściem nic, na winklu nic, pod drzewem ni… Zaraz wróć, Lysander i jakaś brunetka na ławce, czy oni się uśmiechają ? Ona dotyka jego dłoni ! Czy on właśnie pozwolił jej coś przeczytać z notatnika, ooo nie tak to nie będzie. Mi nigdy nie dał nawet na chwilę zaglądnąć do niego. To chyba będzie odpowiedni moment by wkroczyć i przerwać im tą miła pogawędkę. Ruszyłam w stronę ławki nie zwracając uwagi że ktoś się dołączył do mojego kierunku docelowego. Stojąc już przy ławce myślałam że biało włosy od razu mnie zauważy, jak bardzo moje stwierdzenie było mylące. Byli tak pochłonięcie rozmową że nawet nie zauważyli że ktoś stoi nad nimi.


http://slodkieuniwersum.blogspot.com
Tytuł bloga: Słodkie Uniwersum
Autor: Rosier -Sama
Wykorzystałam do maksimum ilość czasu by rozwiązywać zadania a potem je na koniec sprawdzić. Kiedy wszystkie sprawdziany trafiły do Pani D, rozejrzałam się po klasie. Napięcie sprzed zajęć kompletnie minęło, choć nie wszyscy odetchnęli z ulgą, najwidoczniej nie poszło im zbyt dobrze. Popatrzyłam po przyjaciołach którzy pisali do końca.


http://julka-i-jej-historia-w-amorisie.blogspot.com
Tytuł bloga: Julka i jej Słodki Flirt
Autor: Julka Amour
-Julka, ty w ogóle żyjesz?!- tak głośny krzyk zdołał przywrócić mnie do ponurej rzeczywistości.
-Żyję, żyję- mruknęłam, nadal będąc w lekkim amoku.
-Czemu gapisz się tak tępo na ten pień?- ten głos... Tak znajomy głos... Zawsze przy mnie, siła napędowa. Bo ważne jest, by mieć kogokolwiek przy sobie. Nawet bez świadomości, że masz problem. Po prostu. Bliskość ludzi jest ważna, by do reszty nie zdziwaczeć.
-Nauczyciel o mało mnie nie zgwałcił- powiedziałam tonem wypranym ze wszystkich uczuć. Jakby moje serce było ze skały, obkute lodem. Może i rzeczywiście tak było, choć podobno jest to, z biologicznego punktu widzenia, niemożliwe. Właśnie, wszystko zależy od punktu widzenia. Od tego, jak ludzie przedstawią sytuację. Jedna zmieniona rzecz, nawet najmniejsza, może zmienić powszechne zdanie o Tobie, bez Twojej wiedzy. Potem idziesz i widzisz krzywe spojrzenia w swoją stronę, a Ty zastanawiasz się, czym są one spowodowane. Czy to normalne? Czy to jest jednak kompletnie chore?


http://slodkiflirt-miloscimuzyka.blogspot.com/
Tytuł bloga: Między nami - miłość i muzyka
Autor: Nadia Black
Obudziłam koło dziesiątej, a moją głowę przeszył ostry ból, przypominając o wczorajszej imprezie. Próbowałam wstać, jednak coś przegniatało mi rękę. Spojrzałam w bok i zobaczyłam śpiącego Kastiela. Zaraz, zaraz...
- Kas! Co ty do cholery robisz? - Boże, jak ja mogłam z nim spać, chyba serio dużo wypiłam.
- Boże.. Przestań się drzeć. - Okrył głowę poduszką i obrócił się na drugi bok.
- Co ja tutaj robię? I co ty tutaj robisz!? - zapytałam zbulwersowana.
- Jak to co.. Zasnęłaś na podłodze to przyniosłem cię tutaj, a nie chciało mi się już nigdzie iść to zostałem z tobą. - Ironiczny uśmieszek nie schodził mu z twarzy. Postanowiłam tego nie komentować. Skorzystałam z łazienki i wyszłam z domu, żeby zapalić.


http://slodki-pamietnik-i-slodki-sekret.blogspot.com/
Tytuł bloga: Słodki Pamiętnik
Autor: Fochatka
Zaczęłam zdejmować buty, tak jak reszta, kiedy nagle coś złapało mnie od tyłu i podniosło.
- Gdzie się szwendasz? - usłyszałam przy uchu.
Wrzasnęłam przestraszona.


http://pokonaj-granice.blogspot.com/
Tytuł bloga: Zawsze Bądź Sobą
Autorka: Julka Amour
Zacisnęłam mocniej powieki, gdyż ból nadal był silny, a nawet nasilał się z minuty na minutę. Rozchodził się po moim całym ciele w postaci dreszczu. Zacisnęłam szczękę, by przypadkowy jęk nie wydobył się z moich ust. Nie mogłam przecież pokazać, że jestem taka słaba....


http://male-klamstwo.blogspot.com/
Tytuł bloga: Słodkie Kłamstewka
Autor: Misty Blue
Zamknął oczy. Czuł że nie umie już dłużej. Puścił ją. Opadła na zimną podłogę. Złapała się za posiniaczoną szyję i zaczęła łapać nierówne wdechy.. Ukucnął przy niej.Niepewnie pogładził jej włosy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog miesiąca! Walc płatka śniegu.