niedziela, 28 sierpnia 2016

Nowe rozdziały...


Nowe rozdziały od 13.08.2016r. do 26.08.2016r.


Tytuł bloga: Nigdy się nie poddawaj
Autor: MajkiMike the Dreamer
W końcu postanowiłam wyjść się z tej "mojej dziupli". Powoli wyłoniłam głowę i rozejrzałam się dookoła. Zaczynało się już powoli ściemniać. Ile ja tu, kuźwa przesiedziałam?! Muszę już wracać, inaczej ciocia ze złości skopie mi dupę! I to dosłownie!
Usiadłam na krawędzi "dziury", odpiłam się stopami od pnia i już po chwili wylądowałam około 1,5 metra przed drzewem. Wstałam, otrzepałam się z paprochów, które przyczepiły się do mnie, kiedy siedziałam w drzewie.


Tytuł bloga: Oczami 0011Izabela0011 - Moje życie
Autor: 0011izabela0011
-Dajan, zamknij się- odezwał się rudy- To moja przyjaciółka.
- Tak, tak. Wmawiaj sobie- odezwał się chłopak- Dajan jestem.
- Ally- w końcu się odezwałam.
- Ally, ładne imię.
-D-dz-dzięki.
- No nie bądź tak nieśmiała.- zaśmiał się Dajan.


Tytuł bloga: Słodkie Kłamstewka
Autor: Misty Blue
-Lysander, wstawaj.- powiedział Leo
               Przelotem zapalił światło w jego pokoju. Wszedł do przestronnej kuchni z jadalnią i włączył expres do kawy. Mimo że Leonard i Lysander mieli specyficzny styl ubierania się, to ich dom wyglądał całkowicie zwyczajnie. Nawet w swoim domu się wyróżniali. Brunet wziął filiżankę kawy i poprawił coś w projekcie ubrań do zimowej kolekcji. Upił łyk czarnego napoju. Zgarnął włosy za ucho. Odłożył naczynie i nie odrywając wzroku od kartek leżących na blacie, zaczął wiązać żabot.


Tytuł bloga: Smutek będzie zawsze. 
Autor: Inori
- Hej, myślicie, że mogę zajrzeć? – zapytałam z nadzieją – Nie zobaczę tam nikogo nago? 
- Jeśli nie jesteś chłopakiem to droga wolna. – Kastiel popatrzył na mnie z politowaniem - Co do drugiego nigdy nie możesz być pewna, co tam zobaczysz, w końcu to damska szatnia. – udał przerażenie, na co ja zachichotałam.


Tytuł bloga: Help me retrieve love
Autor: Daughter Shadow
Minął 'jakiś' czas, a właściwie zaczął się okres świąteczny. Enzo wyjechał i coś we mnie pękło. Czuję jakby moje sflaczałe serduszko, zostało spakowane pomiędzy jego ubraniami w walizce i wyleciało razem z nim. Zbliżyłam się za to do Ricka, który wplątał mnie w promile. Nikomu nie polecam takiego trybu życia. Z trudem Rozalia pomogła mi z tego wyjść. Mary oczywiście ukarała mój występek, ale powiedzmy sobie szczerze, zasługiwałam. Lorenzo... Znowu do niego wróćmy. Okazało się, że telefon gdzieś zgubił, zapodział, a moich social media nie ma, to kontakt poszedł ładnie mówiąc, się chrzanić...


Tytuł bloga: Te trudne słowa...
Autor: Eleanor Halle 
 "Teraz kiedy o wszystkim Ci powiedziałam, mogę spokojnie odpocząć, i kiedy będę już tam po drugiej stronie to proszę tylko nie zapomnij i śnij o mnie. Ja przyrzekam, że nigdy tego nie zrobię. 
Mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się tam wysoko, jeżeli takie miejsce istnieje... Jednak wiedz, że ja zawsze Kochałam Cię Natanielu."


Tytuł bloga: Julka i jej Słodki Flirt
Autor: Julka Amour 
Oparłam się plecami o framugę drzwi i popalałam swojego papierosa. W drugiej ręce trzymałam do połowy pełną butelkę whisky, której w dniu dzisiejszym wypiłam naprawdę dużo. 
Ze swojego miejsca obserwowałam, jak rozwija się nasza mała, aczkolwiek zajebista impreza. Prawda jest taka, że zostali sami twardziele, którym picie alkoholu w przesadnych dawkach nie jest straszne. Alexy wymiękł z zmył się do swojego domu. Mądrala jeden, przecież mieszka na przeciwko! Gorzej Maciek, który smacznie pochrapywał na podłodze w salonie.


Tytuł bloga: Gromada słów
Autor: Zaślepiona muzyką
Tak ja myślałam obudziłam się na podłodze. Moja przyjaciółka spała sobie spokojnie na łóżku. Przetarłam oczy i spojrzałam na wyświetlacz telefonu
- Dziesiąta. - mruknęłam nie przytomna.
Podniosłam swoje obolałe ciało i zeszłam w spokoju na dół. Idąc poczuła aromat pachniało vanili i mleka. Weszłam do kuchni, mój brat rozkładał cieplutki budyń do miseczek.
- Dobry. -c powiedziałam drapiąc się po głowie.
- Dobry, troszkę wczoraj się zabawiłaś z Rozą a i tak po za tym wyglądasz zajebiście w tych włosach.



Tytuł bloga: Kochaj albo rzuć...
Autor: Elena
"Wyszłam z gabinetu, od razu siadając na najbliższym krześle. W jednej chwili poczułam jak cały ciężar ze mnie spada. Nie jestem w ciąży. Mogę nadal żyć tak, jak dotychczas- z taką myślą wstałam i zostałam sparaliżowana. Moim oczom ukazał się chłopak. Stał na drugim końcu korytarza i nie odrywał ode mnie wzroku. Ja również nie mogłam przestać na niego patrzeć. Stałam z szeroko otwartymi oczami. Chłopak z wolna zaczął iść w moją stronę, cały czas nie odrywał wzroku. Wreszcie znalazł się kilka kroków ode mnie. Z rąk wypadła mi kartka z numerem telefonu, jednak nie była w stanie schylić się po nią. Zrobił to on.
-Chyba ci upadło- podał mi papier.
-D-dzię-dzięki- wydukałam. Odwrócił się i chciał wracać, ale zatrzymałam go- Nataniel, poczekaj.
-Czego znowu ode mnie chcesz?- spytał chłodno, a jego wzrok przeszywał całe moje ciało- Czy nie wystarczająco już namieszałaś?"


Tytuł bloga: Szukając szczęścia
Autor: Susan Black
Andy i biała koszula, to związek, który nie ma przyszłości. Ale zaraz! Jego włosy!
- Andy coś ty zrobił z czerwonymi pasemkami?! - ryknęłam do niego, gdy usiadł na miejsce.
- Wiesz...


Tytuł bloga: Zawsze Bądź Sobą
Autor: Julka Amour
Co ranek budzimy się razem i spędzamy cały dzień. A wieczorem, gdy musi już iść, ja zaczynam pić i rano mój przyjaciel znów powraca. Chociaż czy to tylko przyjaźń? Czy to coś więcej? Prawdę mówiąc można porównać to do toksycznego związku.... Chociaż wolałabym, żeby on łaskawie się odpierdolił i nigdy nie wracał.


Tytuł bloga: Słodki Pamiętnik
Autor: Fochatka
Otworzyłam tylne drzwi i weszłam do małego korytarzyka. Skręciłam w stronę szatni, żeby się przebrać. Otworzyłam swoją szafkę i ubrałam się w swój uniform. Zamknęłam metalowe drzwiczki i przeszłam do kuchni, czekała tam na mnie Rebecca z dwójką chłopaków.


Tytuł bloga: Między nami - miłość i muzyka
Autor: Nadia Back
- Bo... ja się zakochałem - spojrzałam na niego zszokowana.
- T-Tak? W kim? - zawsze chciałam jego szczęścia, jednak poczułam ukłucie w sercu. 
- W tobie Nad - oboje byliśmy czerwoni jak buraczki.
- Udowodnij - powiedziałam, a on złapał mnie za uda, podniósł i posadził na motorze. Jest na prawdę silny, w końcu wcale nie ważę dużo mniej od niego. Nie zdążyłam nic powiedzieć, a chłopak ujął w dłoń mój podbródek i złączył nasze usta w namiętnym pocałunku. Moim pierwszym pocałunku.


Tytuł bloga: Słodki flirt - Uwięziona sercem
Autor: Daria Gravedigger 
"Gdybym nie straciła Isabell, do tej pory nie doceniałabym wielu rzeczy... Owszem, pęka mi serce kiedy o niej myślę, kiedy myślę o tym, że ją straciłam..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog miesiąca! Walc płatka śniegu.