środa, 14 października 2015

Nowe rozdziały...



Rozdział IX

- ... Ktoś... ukradł mój klucz... klucz głównego gospodarza. Jeśli go nie znajdę... zostanę ukarany... bo ktoś ukradł sprawdziany końcowe. - zaczerwienił się.
- To straszne ! Przecież... przecież nie mogą cię ukarać, ty nic nie zrobiłeś !
- Co z tego ? Sprawdziany zniknęły, a ja miałem klucz. Jeśli nie znajdę nic żeby się oczyścić z zarzutów zostanę ukarany.
- W takim razie ci pomogę.


 Otulona uczuciem

Rozdział VI

Białowłosa piękność uśmiechała się szeroko od ucha do ucha. W podskokach podbiegła ku mnie i chwyciła za rękę, którą to zaczęła energicznie machać.
-Aha! To jest ta twoja sprawa! –Powiedziała ucieszona. Czemu tak na ciebie to oddziałuje? I co ty sobie wyobrażasz?
-Byłam zapisać się do klubu, a go spotkałam przez przypadek. –Oznajmiłam, ale szalona dziewczyna nie chciała mnie słuchać.
-Jasne. Nie musisz się tłumaczyć. Alice jednak jesteś normalną dziewczyną. –No raczej nie.


 Kruk na tle czerni

Rozdział VII

-Co to za brak szacunku i wychowania.-piszczy ściskając tego biednego psa, aż dziwię się, że jeszcze jej nie uciekł. Jest wściekła, a z idealnego wcześniej koka powyłaziły pasma jej siwych włosów.- Nie można się tak zwracać do nauczycieli! Skontaktuję się z twoimi rodzicami!- Taa, powodzenia życzę, o ile dobrze się orientuję rodzice Lynn są teraz w Rio de Janeiro na jakiejś tam konferencji, ta dziewczyna miała bogatych starych, którzy co rusz zmieniali miejsce swojego pobytu zostawiając córkę w wynajętym przez nich mieszkaniu. –Za takie zachowanie powinnaś zostać zawieszona! Ale, z racji, że jesteś nową uczennicą za karę zostaniesz po lekcjach, aż do odwołania!


Słodki Flirt Jessiki

Rozdział VI

-LYSANDER!!! -wydarłam się i przypadkowo (serio przypadkowo) zepchnęłam go z łóżka
Z dołu usłyszałam tylko jęknięcie, a po chwili słodkie chrapanie chłopaka.
*Co tu się kurwa dzieje?! Czemu On był w moim łóżku?!
Szybko wstałam i doznałam szoku.
*Jakim cudem jestem w piżamie?! Przecież wczoraj się nie przebierałam!


Twings

Rozdział I część II

-Uważaj za tobą jest gryf- powiedziałam a on tylko lekko się wzdrygnął i dopiero, gdy pokonał gryfa obrócił się do mnie przodem.
-O hej nie zauważyłem Cię przepraszam- powiedział z uśmiechem. Niebieskie oczy bardzo mu pasowały.
-Spoko a jeszcze jedna uwaga zaraz padnie Ci konsola.-Powiedziałam odwzajemniając uśmiech.
-Co, a faktycznie kurczę będę skazany na swojego brata… a tak w ogóle to jestem Armin-powiedział podając mi rękę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog miesiąca! Walc płatka śniegu.