środa, 2 marca 2016

67. Esencja życia


Tytuł bloga: Esencja życia
Autorka: Aika 'san
Opis opowiadania: 
Zaczyna się coś nowego, świeższego. Z dodatkiem czyjejś duszy. Miłość i nienawiść, smutek i radość. Niby tak odległe uczucia, jednak mają ze sobą coś wspólnego. Żeby coś znienawidzić, najpierw trzeba to kochać, żeby poczuć smutek najpierw trzeba odczuć radość. Każde z tych uczuć zaprowadziło mnie na bloga, który właśnie przedstawiam. Wszystko, a zarazem nic. To chyba najlepsze określenie mojej twórczości. Będzie tu dosłownie wszystko, opowiadania o grze "Słodki Flirt" jak i opowiadania całkowicie mojej twórczości. Każdy może znaleźć coś dla siebie, aż po krótkie one-shoty, po opowiadania dłuższe treścią. 
Nie będzie schematów, których szczerze nienawidzę. Wszytko opierać się będzie na moim szaleństwie, mojej myśli i pomysłach. Odrobinę szaleństwa tu i tam, i gotowe opowiadanie mam. 
Zapowiada się szaleństwo, worek pomysłów, krew, radość i smutek. Wybuchowa mieszanka z którą trzeba obchodzić się delikatnie. 

Kategorie: Słodki Flirt, One-Shoty, Zbiór, Trwający, Czarny Humor, Fantasty, Harem, Romans


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog miesiąca! Walc płatka śniegu.