niedziela, 17 lipca 2016

Nowe rozdziały...

 Nowe rozdziały od 11.07.2016r. do 17.07.2016r.


slodki-pamietnik-i-slodki-sekret.blogspot.com
 Autorka: Fochatka
  Tytuł bloga: Słodki Pamiętnik
 Rozdział XXI

Skierowali się w prawo w stronę wielkiego wzgórza. Droga trwała jakieś 15 minut, nim dotarli do kamiennych schodów. Wspinali się krótko, aż przed oczami stanął im ich rodzinny plażowy domek. O ile coś tak wielkiego można by nazwać "domkiem".


tajemnicemorrison.blogspot.com
Autorka: Clacier 
 Tytuł bloga: Rzeczywistość Koloryzowana
Rozdział XIX 

Przypomniałem sobie czasy, kiedy zobaczyłem ją pierwszy raz w Liceum, kiedy niepozornie przedzierała się po korytarzach razem z braćmi, nie chcąc rzucać się w oczy. Zauroczyła mnie. Już wtedy wiedziałem że wpadłem po uszy. Kochałem ją, od kiedy tylko ujrzałem ją pierwszy raz.


amoursusan.blogspot.com
Autorka: Susan Black
 Tytuł bloga: Szukając szczęścia
 Rozdział XXIX  

- Rozalia, ale to jest... - mruknęłam przerażona, gdy z torby wyjęłam znajdujące się tam koturny. Przecież ja się w nich zabiję. Już widzę te nagłówki w szkolnej gazetce... Jednym słowem, przejdę do historii.


http://slodkiflirtoczamieleanor.blogspot.com/
Autorka: Eleanor Halle
 Tytuł bloga: Te trudne słowa...
 Rozdział XI

Gdy chciałam już całkiem wyjść z ciepłej pościeli poczułam na swojej talli przyjemne ciepło czyjegoś ciała. Zaskoczona szybko odwróciłam głowę spoglądając na lewa stronę łóżka, gdzie spokojnie jak gdyby nigdy nic spał sobie Nataniel. Moje oczy chyba przybrały wielkość pięciozłotówek. Czyżby mój sen się ziścił ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog miesiąca! Walc płatka śniegu.