poniedziałek, 19 lutego 2018

Nowe rozdziały...

Nowe rozdziały od 23.01.2018r. do 19.02.2018r.




Tytuł bloga: Walc płatka śniegu
Autor: Spodeczek
– Cholerna suka – burknął w dłoń Kastiel, przesuwając nią po twarzy w geście człowieka zmęczonego myśleniem, jakby ucieczka cyca-piłki także, jakimś cudem, była winą Florence, którą z całą pewnością miał na myśli.
Jasnowłosy przyjaciel przymknął notatnik i zwrócił głowę ku znajomemu, w kolorowych oczach mając ten swój zwyczajny spokój przesiąknięty ciepłem – nie była to szarość tęczówek Flo ustalająca chłodną, twardą granicę między logiką a emocjami. Młody mężczyzna przyozdobiony kilkoma centymetrami czarnych odrostów błagających, by je w końcu uzupełnić, wyczuł wzrok przyjaciela. Rzucił mu spojrzenie spode łba.

Tytuł bloga: In my head -Sweet Amoris
Autor: death queen
Podbiegłam do Rozalii, wylegującej się w moim łóżku.
-Idziesz ze mną szukać tej szkoły czy nie? -na znak, że zostaje wtopiła się w miętowy puszysty koc.
-O ty mendo, koniec z nami! Hatfu! -śmiała się do rozpuku.
-Idź już, szybciej wrócisz! -wystawiła język w moją stronę.
-Nie sprowadzaj mi tutaj nikogo i nie zbezcześć mi pokoju. Ciao! -pokazałam jej środkowy palec i zaczęłam przygotowywać się do wyjścia.

Tytuł bloga: All of us wewe mask
Autor: Jenny21456
Wyjeżdżając ze swojej kryjówki zahamowałam gwałtownie cudem nie wjeżdżając w czerwonowłosego chłopaka. Dopiero kiedy spojrzał na mnie zirytowany rozpoznałam w nim Kastiela. Patrzyliśmy na siebie przez dłuższą chwilę zaskoczeni. To on pierwszy zareagował i bez zaproszenia wpakował mi się do środka. Spojrzałam na niego oburzona, ale zanim zdążyłam się odezwać gestem kazał mi jechać. Zacisnęłam wargi tłumiąc przekleństwo i wydostałam się na główną ulicę, która była zaskakująco spokojna, pomimo wcześniejszego pościgu. Rzuciłam ukradkowe spojrzenie mojemu pasażerowi i zauważyłam na jego twarzy lekki grymas, a także zakrwawione palce, które zaciskał na swoim udzie.
- Co ci się stało?
- Znalazłem się w nieodpowiednim miejscu i nieodpowiedniej chwili – mruknął zdawkowo.

Tytuł bloga: We accept the love we think we deserve
Autor: Misty
- O czym myślisz? - usłyszałam głos odbijający się echem po mojej głowie. Spojrzałam na kobietę siedzącą przede mną. To ona wypowiedziała te słowa i wiedziałam, że oczekuje odpowiedzi.
- O moim bracie. - odparłam krótko.
- Stało się coś w związku z nim, prawda? - zapytała, a ja uśmiechnęłam się pod nosem.
- Wiele rzeczy w związku z nim się wydarzyło. - mruknęłam. - Wychował się w patologicznej rodzinie, alkoholizm, śmieszna sprawa. Poszedł do szkoły wojskowej gdzie znalazł znajomych, którzy wciągnęli go w ćpanie i do tej pory przebywał w poprawczaku. - potok słów sam wydostał się z moich ust.

Tytuł bloga: Słodki Pamiętnik
Autor: Fochatka 
Kiedy ręce zaczęły mnie boleć przestałam, zamiast tego krzyczałam wniebogłosy, ale pomoc nie nadchodziła. Zachrypnięta opadłam na ziemie. Prawa ręka zaczęła się niekontrolowanie kurczyć, na całym ciele miałam dreszcze. Chwilę potem poczułam kujący ból w prawym nadgarstku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog miesiąca! Walc płatka śniegu.