środa, 3 czerwca 2020

Nowe rozdziały...


Nowe rozdziały od 28.10.2019r. do 3.06.2020r.
Tytuł bloga: Świat Amorisowego Zamętu
Autor: Fallen Angel
Lysandrowe fantazje – rozdział VI
— Samo pojęcie „moda” rozumiane jako określony przez zawodowych projektantów gotowy wzór do powielania pojawił się w połowie XIX wieku. Było to ściśle związane z pojawiającą się wtedy reformą życia, kiedy to światła część społeczeństwa próbowała tworzyć nowe wzorce obyczajowości. Zaczęto wtedy walczyć z niewygodnymi krojami czy drogimi materiałami i próbowano zastąpić to prostotą i wygodą, a rozpowszechniano to w dokładnie taki sam sposób jak teraz. Za pomocą czasopism.
Podałam wydrukowane zdjęcia przykładowych gazet osobom w pierwszych ławkach. Większość przeleciała po nich wzrokiem, podając dalej, tylko nieliczni zawieszali spojrzenie na kilka sekund dłużej.


Tytuł bloga: Słodki Flirt - Azyl
Autorzy: Venir Ayash; Vic Lawrence
Rozdział VII
Pochylił się lekko, żeby wszystko ułatwić, a ja ruszyłam w jego stronę, ale zatrzymałam się na chwilę.
- Jeszcze jedno. - zwróciłam się jeszcze do Rozalii - Buziak czy pocałunek?
Parsknęła.
- Oczywiście, że pocałunek. Żadnych marnych bu... - nie dokończyła, bo pokonałam dzielącą mnie i przyjaciela odległość - Och. - duknęła tylko.
Nie spodziewał się tego, bo otworzył szeroko oczy, ale po chwili rozluźnił się, przymknął powieki i odwzajemnił pocałunek.

1 komentarz:

Blog miesiąca! Walc płatka śniegu.