czwartek, 26 kwietnia 2018

Nowe rozdziały...

Nowe rozdziały od 11.04.2018r. do 26.04.2018r.


Tytuł bloga: Walc płatka śniegu
Autor: Spodeczek
– Skandal – powtórzyła Francuzeczka z uniesieniem brwi. Zerknęła na koleżankę ze sceptycyzmem wyraźniejszym nawet niż czerwień ust. – Zrozumiałabym nazywanie sprawy skandalem, gdyby Debora wyssała sobie drogę do sławy. Ale odrobina manipulacji? – Pokręciła głową. – Mało się w Polsce dzieje, skoro to jest skandalem. Prawie zazdroszczę.
– Nie każdy kraj jest na tyle ważny, żeby się bać terrorystów.
– Rozalio! – Lysander karcąco zwrócił przyszłej bratowej uwagę.
Florence jednakże, nie zgorszona w żadnej mierze, uśmiechnęła się jednym kącikiem ust.
– Touché – odparła, po cichu zadowolona, że polska koleżanka nie traktuje jej jakby była jajkiem o wyjątkowo cieniutkiej skorupce.
– No co? – Wydęła nieznacznie usta Roza, patrząc w kierunku Lysa. – Taka prawda! Nawet Flo się z tym zgadza.
Młody mężczyzna westchnął, nie potrafiąc się już dziwić Rozaliowemu braku taktu, tym bardziej nie widząc niczego niezwykłego w zimnym cynizmie Florence.

Tytuł bloga: Zaśpiewaj mi...
Autor: Namida
Stres ściska mój żołądek powodując, że raz po raz unoszę do ust dłoń, by podgryźć któryś z wypielęgnowanych paznokci, które specjalnie na tę okazję przygotowała kosmetyczka. Alexy, dzielnie stojąc na straży mojego manikiuru, po raz kolejny pacnięciem w wierzch dłoni przywołuje mnie do porządku. Rzucam mu bezradne spojrzenie.
- Nie kontroluję tego.
- Lepiej zacznij. – wzdycha mój przyjaciel, wychylając się nieznacznie zza kulis – Zaraz będę musiał wrócić na widownię. Został jakiś kwadrans.
Wychylam się w ślad za przyjacielem i od razu dostrzegam Davida, siedzącego w trzecim rzędzie, obok którego miejsce zarezerwowane jest dla mojego przyjaciela.
- Masz rację, idź już.
Alexy rzuca mi srogie spojrzenie.

Tytuł bloga: SweeTale
Autor: Foria
 Pokój w którym się znalazłam, miał być najprzyjemniejszym miejscem dla leczących się tu dzieci, dla mnie jednak wydał się ponury. Gdybym to ja leżała w tym szpitalu jako dziecko, zapewne nie zaglądałabym tu, nigdy nie lubiłam niczego co miało mi coś imitować, zastąpić. Niby znajdują się tu zabawki i gry, które mogą umilić czas malcom, ale jednak nie ma nic lepszego jak własny pokój i własne zabawki.
     - Witaj, Riley - Kobieta siedząca na kanapie skinęła głową na powitanie, po czym wskazała ręką miejsce naprzeciwko siebie. Dopiero gdy je zajęłam, odezwała się ponownie. - Nazywam się Izabela i od tej pory będę twoim psychologiem moja droga.

Tytuł bloga: Słodki Pamiętnik
Autor: Fochatka
 - Czy nie mówiłem ci już, żebyś spier...
- Tak, tylko grzeczniej - przerwałam mu bezceremonialnie.
- W takim razie IDŹ STĄD!!! - Zdenerwowany do granic możliwości zamachnął się na mnie pięścią, która chwilę później zatrzymać się centymetr od mojego nosa.
Trwaliśmy tak w dziwnym bezruchu, on z pięścią przed moją twarzą, ja patrząc ze śmiałością w jego oczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog miesiąca! Walc płatka śniegu.